Ο ΘΕΣΜΟΣ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια παγκόσμια γιορτή.

Ο διεθνής θεσμός γιορτάζεται σε πάνω από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.

Τα οφέλη από τη συμμετοχή

  1. Προβάλλεται η γνώση, ο ρόλος και η συμβολή του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών.
  2. Ενισχύεται το ηθικό των εργαζομένων και αναδεικνύονται τα επιτεύγματά τους.
  3. Αναγνωρίζεται ο ρόλος των εργαζομένων της «πρώτης γραμμής».
  4. Ενδυναμώνεται η ικανοποίηση του εξωτερικού και του εσωτερικού πελάτη.

 

Φέτος το μότο του εορτασμού είναι, ΓιορτάΖΟΥΜΕ όλοι ΜΑΖΙ!

thesmos 1
 
Θεσμός DC Week σχήματα Λ

ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΓΙΟΡΤΑΖΕΤΑΙ;

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα, αποτελεί μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) η οποία βρήκε μεγάλη ανταπόκριση από τα Μέλη του και γιορτάζεται την πρώτη ολόκληρη εβδομάδα του Οκτωβρίου.

Ο διεθνής θεσμός γιορτάζεται ταυτόχρονα σε πάνω από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο.

 

ΠΟΙΟΥΣ ΑΦΟΡΑ;

Η συμμετοχή είναι ανοικτή για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν στις δράσεις του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης με τους πελάτες και τους συνεργάτες τους, αναδεικνύοντας τον ανθρωποκεντρικό τους χαρακτήρα.

thesmos 3
 
thesmos 4

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΙΕΠ

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, εορτάζεται υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Το ΕΙΕΠ συντονίζει τις δράσεις της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών και προσκαλεί τις επιχειρήσεις να συμμετάσχουν δωρεάν, παρέχοντάς τους την τεχνογνωσία για να δημιουργήσουν διαδραστικές εμπειρίες για τους εσωτερικούς και τους εξωτερικούς πελάτες τους.

Το 2018, συμμετείχαν 88 επιχειρήσεις, οι οποίες διοργάνωσαν πολλές και διαφορετικές δράσεις για τους πελάτες και τους συνεργάτες τους, αναδεικνύοντας τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα τους. Οι επιχειρήσεις δεν παρέλειψαν να επιβραβεύσουν τα στελέχη τους για τη δουλειά τους και την ανέλιξή τους σε θέματα ποιότητας Εξυπηρέτησης.