Seamless, Smart & Human: The Evolution of Customer Service
📅 Πέμπτη 5 Ιουνίου | Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», αίθουσα ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 5 Ιουνίου το 20ό Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», από το ΕΙΕΠ και την Boussias Events. Στην κατάμεστη αίθουσα, οι ομιλητές διατήρησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού, μιλώντας για όλες τις τελευταίες τάσεις στο Customer Service (CS), απομυθοποιώντας την «απειλή» της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά και παρουσιάζοντας καλές πρακτικές. Με τίτλο του συνεδρίου «Seamless, Smart & Human: The Evolution of Customer Service», μεγάλη έμφαση δόθηκε στον ανθρώπινο παράγοντα και στο πώς όχι μόνο είναι αδύνατον να απουσιάζει από την εξίσωση, αλλά είναι επιτακτική ανάγκη να εφοδιαστεί με τα καταλληλότερα δυνατά εργαλεία, χρησιμοποιώντας κάθε σύγχρονη τεχνολογία. Το CS χαρακτηρίστηκε το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για κάθε εταιρεία, αλλά καλό κρίθηκε και σε αυτόν τον πιο τυποποιημένο τομέα, να μπαίνει ο παράγοντας της φαντασίας και της δημιουργικότητας. Οι σύνεδροι ενθαρρύνθηκαν να «κλέβουν» και να αντιγράφουν με υπερηφάνεια, αλλά και σύνεση, πρακτικές εταιρειών από κλάδους διαφορετικούς από τον δικό τους, ώστε να διασφαλίσουν το στοιχείο της πρωτοτυπίας και της θετικής έκπληξης. Σημαντική προτροπή ήταν η μέγιστη δυνατή απλοποίηση κάθε διαδικασίας για τον πελάτη, αλλά και η καλλιέργεια της όλης εταιρικής νοοτροπίας προς αυτήν την κατεύθυνση, ώστε να εκφράζει σε κάθε σημείο επαφής την αξία που δίνει στον πελάτη.
Οι αυξημένες προσδοκίες μας για άψογη εξυπηρέτηση είναι συνέπεια της διείσδυσης της ψηφιακής τεχνολογίας στο εμπόριο και του αυξανόμενου ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων. Ποτέ άλλοτε στο παρελθόν δεν είχαμε τη δυνατότητα να αποκτήσουμε αγαθά και υπηρεσίες σε τέτοια πληθώρα και με τέτοια ταχύτητα, από κάθε γωνιά του πλανήτη.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Εξυπηρέτηση Πελατών μπορεί να αποτελέσει ισχυρό brand differentiator. Για να ξεπεράσουν τις προσδοκίες των πελατών τους, οι επιχειρήσεις επενδύουν στην τεχνολογία (ΑΙ, CX, Omnichannel, Data-driven Personalization, Loyalty κ.λπ.) και μετασχηματίζονται με άξονα την υπεύθυνη βιωσιμότητα και την ανθρωποκεντρική κουλτούρα.
Για 11η συνεχόμενη χρονιά, το συνέδριο φιλοδοξεί να παρουσιάσει πρακτικές στην εξυπηρέτηση που ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών.
Το Συνέδριο είναι μια συνεργασία της Boussias Events με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.
Περισσότερες πληροφορίες για το Συνέδριο εδώ.
Τεχνητή και Συναισθηματική Νοημοσύνη συστατικά της άψογης εξυπηρέτησης
Το 19ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών από το ΕΙΕΠ και την Boussias ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Πέμπτη 6 Ιουνίου, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy. Οι ομιλητές του συνεδρίου τοποθετήθηκαν σε σχέση με την Τεχνητή Νοημοσύνη αλλά και την Συναισθηματική Νοημοσύνη, ως συστατικά για μια επιτυχημένη στρατηγική στην εξυπηρέτηση.
Συμμετείχαν και παρακολούθησαν περισσότερα από 250 στελέχη με πεδίο ευθύνης στο Customer Service, προερχόμενα από 60 διαφορετικές εταιρείες. Το εξαιρετικά υψηλό σκορ που κατέγραψε ο δείκτης ικανοποίησης των συμμετεχόντων, επισφράγισε την επιτυχία του συνεδρίου.
Μέσα από μία υψηλού επιπέδου συνεδριακή εμπειρία, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις ομιλίες διεθνώς καταξιωμένων experts καθώς και διακεκριμένων στελεχών από την ελληνική αγορά.
Πλούσιο φωτογραφικό υλικό από το συνέδριο εδώ.
Το 10ο Συνέδριο Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις 22 Φεβρουαρίου, παρουσία περισσότερων από 260 στελεχών από κάθε κλάδο της αγοράς.
Το συνέδριο ανέλυσε σημαντικές πτυχές του customer service στην εποχή μας, μέσα από πραγματικά case studies. Στην πρώτη ενότητα εξετάστηκαν οι τεχνολογίες που επιτρέπουν τη διάδραση στον ψηφιακό χώρο και οι καινοτομίες που αλλάζουν το πεδίο δράσης, όπως η τεχνητή νοημοσύνη. Στη δεύτερη ενότητα εξετάστηκαν ανθρωποκεντρικά ζητήματα της εξυπηρέτησης, όπως η ενσυναίσθηση και τα οφέλη για τις επιχειρήσεις από την αντιμετώπιση των ανισοτήτων και τον εναγκαλισμό της διαφορετικότητας, πρακτικές που οδηγούν σε ικανοποιημένους και πιστούς πελάτες. Στην τρίτη ενότητα αναλύθηκε η εξυπηρέτηση σε επίπεδο επιχείρησης, ενώ εξετάστηκαν case studies σε επίπεδο B2B2C, με την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης, του CX και των customer analytics για να εξυπηρετήσουμε τον εταιρικό πελάτη.
Βρείτε τις παρουσιάσεις και φωτογραφικό υλικό από το συνέδριο εδώ.